کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا هریس پس از انصراف بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم پزشکیان: تحریم‌کنندگان مردم ایران به دشمن ایران سلاح شیمیایی می‌دادند واکنش اوباما به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا تغییر ساعت کاری ادارات سنندج و استان کردستان از فردا دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳) درخواست جمهوری‌خواهان از بایدن برای استعفا از ریاست‌جمهوری نتانیاهو با بایدن در آمریکا دیدار می کند چه کسی جایگزین بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود + لیست گزینه های احتمالی واکنش ترامپ به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا آغاز مذاکرات آتش‌بس غزه از پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد + تصویر تداوم حملات موشکی-پهپادی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۳۱ تیر ۱۴۰۳) محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به برج دیده‌بانی ارتش لبنان | ۲ نظامی لبنانی زخمی شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) نماینده آیت الله سیستانی با آیت الله علم الهدی دیدار کرد عمان حمله اسرائیل به یمن را محکوم کرد قالیباف: مجلس دوازدهم باید صدای عموم مردم باشد انتقاد ترامپ از سرویس‌های امنیتی آمریکا
سرخط خبرها

‌میرسلیم‌: مردم از گرانی‌های موجود ناراضی هستند| «نقدینگی و تورم»؛ عوامل اصلی گرانی در بازار مسکن

  • کد خبر: ۱۶۷۵۰۶
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
‌میرسلیم‌: مردم از گرانی‌های موجود ناراضی هستند| «نقدینگی و تورم»؛ عوامل اصلی گرانی در بازار مسکن
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای حل معضلات بازار مسکن و باز کردن گره کور اجاره بها ابتدا باید مشکلات  اصلی اقتصاد کلان کشور نظیر نقدینگی و تورم را حل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمصطفی آقامیرسلیم با اشاره به وضعیت نامناسب بازار مسکن و افزایش اجاره بها، گفت: برای حل معضلات بازار مسکن و باز کردن گره کور اجاره بها ابتدا باید مشکلات  اصلی اقتصاد کلان کشور را حل کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسکن به محلی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است؛ افزود: بسیاری از مردم به منظور حفظ ارزش پول خود، اقدام به سرمایه گذاری در ملک و زمین می‌کنند و همین امر موجب افزایش قیمت مسکن و اجاره می‌شود.

آقامیرسلیم خاطرنشان کرد: بنابر‌این راه اصلی کنترل بازار مسکن، حل مشکلات مربوط به اقتصاد کلان بوده و سایر طرح‌های مرتبط اثر بخشی زیادی نخواهد داشت. البته اقداماتی نظیر اخذ مالیات بر خانه‌های خالی و اراضی بایر و ... موثر و مفید است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات حوزه مسکن باید مسائل مربوط به نقدینگی و تورم را که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشته‌اند، مورد توجه قرار داده و حل کنیم، گفت: اگر به مشکلات اصلی و کلان اقتصادی توجه نکنیم حاشیه‌های زیادی خواهیم داشت، مردم از گرانی‌های موجود ناراضی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->